در حهت گرامیداشت دهه فجر هیئت و انجمن ژیمناستیک شهرستان مسابقات ژیمناستیک سه مقطع پسران را در روز چهارشنبه 13 بهمن ماه برگزار نمود . در این مسابقات 50 ژیمناست از 12 آموزشگاه شرکت داشتند . مسئول انجمن ژیمناستیک اموزش و پرورش در این ارتباط افزودند : بر اساس سنوات گذشته ذر دهه فجر مساباقت ژیمناستیک در بخش پسران و دختران در روزهای مختلف در خانه ژیمناستیک بیدخت برگزار می شود . امسال نیز با توجه به اجرای طرح ژیمناست در مدارس ابتندایی از لحاظ کیفی تغییرات بسیاری در اجرای حرکات مشاهده شد .

قاسم زاده ضمن تشکر از مسئولین حاضر در این مسابقات علی الخصوص معاونین و کارشناسان محترم اداره اموزش و پرورش شهرستان اقایان مومن مقدم ، پورعیدی و محسن زاده ،نیز ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان جناب اقای فاضلی ،اعضاء شورای اسلامی و شهردار محترم شهر بیدخت و اقای بقایی مسئول محترم ستاد دهه فجر خاطر نشان نمودند در پایان مسابقات به نفرات برتر لوح تقدیر و مدال اهداء شد . قاسم زاده از اعزام تیم منتخب شهرستان جهت مسابقه و تمرین مشترک با تیم منتخب استان خراسان جنوبی در بیرجند در 15بهمن ماه خبرداد و افزود مساباقت دختران نیز در روز چهار شنبه 20 بهمن ماه برگزار خواهد شد .






هیئت ژیمناستیک شهرستان گناباد...
ما را در سایت هیئت ژیمناستیک شهرستان گناباد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 21 تاريخ: جمعه 19 خرداد 1396 ساعت: 15:46